Márkaépítés

Mindnyájan voltunk már olyan helyzetben, amikor azért esett egy bizonyos termékre a választásunk, mert a jól ismert, kedvelt márkához tartozott. Mivel előzetes tapasztalat alapján tudtuk, hogy az adott márka megbízható, nem kételkedtünk abban, hogy ez most sem lesz másképpen.

Az értékesítők ezt tudják, éppen ezért igyekeznek a márkaépítés lehetőségével élni. Hogyan kell ennek nekifogni? Először is meg kell határozni a célt, amit el szeretne érni a forgalmazó az adott termékkel vagy szolgáltatással. Ha ez sikerült, akkor azokat a módszereket kell meghatározni, amelyekkel ez a cél minél tökéletesebben elérhető.

Ebben nagyon fontos szerepet játszik, hogy az eladásra szánt cikk vagy szolgáltatás legyen valamiben különleges, eltérő a hozzá hasonlóktól, különben nem lesz, ami felhívja rá a figyelmet. A megfelelő kommunikációs csatornák felhasználása szintén lényeges, különben nem sikerül elérni a kiszemelt célcsoportot. A márkaépítés, mint technika, ha jól végzik, hatalmas hasznot tud hozni a cégeknek.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás